EX YU ELECTRONICA VOL I: Hometaping In Self-Management

EX YU ELECTRONICA VOL I: Hometaping In Self-Management

VEČ AVTORJEV

VEČ AVTORJEV-EX YU ELECTRONICA VOL I: Hometaping In Self-Management
Založba: Subkulturni azil Maribor
Razpoložljivost: Na zalogi
Cena: 30,00€
Količina:  

EX YU ELECTRONICA VOL I: Hometaping In Self-Management Projekt EX YU ELECTRONICA – HOMETAPING IN SELF-MANAGEMENT želi podati nov pogled in znova ovrednotiti obrobne trende v jugoslovanski in predvsem slovenski popularni kulturi 80. let ter začeti njihovo kanonizacijo v glavne toke umetnostne zgodovine. Projekt opazuje materinsko kulturo skozi prizmo glasbenega izražanja ne samo kot najbolj neposrednega izraza popularne kulture, temveč tudi kot sredstva, s katerim se čuti utrip neke družbe. V tem smislu projekt daje poudarek na elektronsko glasbo kot posledico orientiranosti te družbe k tehnološkim inovacijam in s tem njegovi neposredni zvezi s sodobnostjo. V sodobni umetnostni zgodovini obstaja resničnost, s katero se težko sprijaznimo. Ta resničnost se dotika dejstva, da je za umetnostne zgodovinarje in ljudi, ki delajo na umetnostnem področju pogosto veliko presenečenje, da je od 70. let do danes nastalo celotno gibanje umetnikov, ki je z namenom doseganja svoje publike zavestno izbiralo neinstitucionalizirano, ozko usmerjeno delovanje. Z demokratizacijo sredstev proizvodnje umetnosti, kot je med ostalim produkcija glasbe, je nastala nova resničnost. V 70. letih se je večji del produkcij trajno preselil iz glavnih tokov institucionaliziranega delovanja (umetniške galerije) in glavnih tokov distribucije (record label) v okrilje domov ljudi-umetnikov. Na globalnem nivoju so to bile scene ljudi, ki so sodelovali v mail-art mreži, na lokalnem nivoju pa scene, ki so bile zbrane okoli geografske lokacije – domov kulture ali avtonomnih umetniških prostorov. Kar je pomembno za projekt EX YU ELECTRONICA – HOMETAPING IN SELF-MANAGEMENT je to, da je to celotno heterogeno in visoko modernistično gibanje imelo svoj izjemen odziv v nekdanji Jugoslaviji, ampak se je večina odziva izgubila za velikimi imeni, kot so Laibach, Irwin in Borghesia. V tem smislu se projekt dotika kulturne dediščine jugoslovanskega področja, s posebnim poudarkom na Sloveniji. V bivši Jugoslaviji je Slovenija zavzemala na elektronski sceni poseben prostor, ki se je navezoval na nemško elektronsko in industrijsko glasbeno sceno. V tem žanru se je v Sloveniji ustvarilo veliko del, ki so sedaj pred izbrisom, saj jih avtorji sami nimajo namena niti interesa digitalizirati in arhivirati. Z vinilno kompilacijo EX YU ELECTRONICA – HOMETAPING IN SELF-MANAGEMENT popravljamo zgodovinsko napako in krivico do nekaterih umetnikov, ki so še sedaj dejavni na drugih umetniških področjih ali družbenem življenju. Za ljubitelje, poznavalce in potencialne zainteresirane pa bo kompilacija učna ura o domači elektronski ustvarjalnosti v času, ko je neka druga mladina pela Računajte na nas. Vsebina: Stran A: Andrei Grammatik - Poslanica Duholovcima Electric Fish - Untitled V Študentsko Delavski Rock Teater V Opoziciji - Arija Za Karbid Rurala i Urbana Mario Marzidovšek - Untitled Lx & Step Dancer - Untitled Metropolie Trans - Žito Pagan Gadget - Catacombs Stran B: Klopotec - Where To Go? Popošev i Rozenfeld - Ljetna Livada Monotonik - Monotony Keller - Codex Kodagain - 1941 PP Nikt - Dunavski Talasi (trad.) NEP - Naš Cilj-Komunizam

Dodatni opis gramof. plošča : 33 1/3 o/m, stereo ; 30 cm + 1 zgibanka ([2] str.)
Leto izdaje 2010
©Copyright 2012. Powered by Open Cart
KIBLA